Mexiko    Agua Azul, Puerto Angel

[ Homepage ]  [ English version ]  [ LowRes - Menší Fotky ]

Misol-Ha

12.2. Ráno balíme stany a v 9 hod nás čeká už collectivo na Agua Azul. Cena je normálně 80p/os za celý okruh zpět do Palenque. my jsme dohodli že za 70p/os nás vyhodí na hlavní cestě směr San Cristobal. Nejdříve zastavujeme u vodopádů Misol-Ha. Docela pěkný vodopád padající z převislé skály. Asi nejzajímavější je možnost jít "dozadu" za vodopád. Další zajímavost je, že tam točili film ze Schwartzenegrem, jestli si dobře vzpomínám tak to byl Predátor. Pak minibus jel cca 1 hod ostrýma zatáčkama mezi kopci aby pak sjel cca 4km do místa zvaného Agua Azul.

Agua Azul

Trochu jsem byl skeptický a myslel jsem že je to více reklama, ale skutečnost byla opravdu fantastická. Desítky kaskád z tyrkyzovou vodou v úžasné tropické scenérii.

Ještě lepší bylo to, že jsme našli nad hlavními vodopády místo, kde se dalo parádně koupat. Byla to soustava krásných tůněk do kterých se dalo skákat ze břehů a různě prolézat. Opravdu super.

Ve 13hod už nás čekal trochu nervózní řidič a vyvezl nás na hlavní silnici. Tam v boudě nabízela sympatická indiánka kuřátka na roštu. Však jsme taky v indiánském státě Chiapas....

Ani jsme nestačili sníst fantastické kuře na roštu a zastavil nám bus do Tuxly, který jel přes San Cristobal de Las Casas. Okolí se změnilo z džundle na horský borovicový les. Vzhledem k časovému limitu našeho pobytu v Mexiku jsme museli San Cristobal vynechat a hned jsme naskočili do busu směr Puchutla (225p) na pobřeží tichého oceánu. Osobně na San Cristobal mám velmi mlhavé vzpomínky, dorazili jsme zbytek "ohnivé vody" co jsme měli s sebou a nějak to na mě zapůsobilo (ostatní byli O.K., divné).

Puerto Angel

13.2. Další noc v buse nebyla nejlepší, sedačky už nebyly tak komfortní jako u "Futury". Jeli jsme skoro 12 hodin do Salina Cruz a pak podél pobřeží do Pochutly. Město nic moc. Měníme prachy a konečně se dostáváme na Internet. Bereme collectivo do San Augustillia přes Puerto Angel a slavné hippies místo Zipolite.

Pláž je tady krásná, bereme bungalovy Solymar s výhledem na moře (30p/os). Rychle vyrážíme do vody a vyválet se na pláž. Slunko ale smaží "o 106" a pláž se pomalu proměňuje v pečící pánev. Večer jídlo v restauraci na pláži.

13.2.Noc byla hrozná. Všichni jsme se připekli a mě navíc včerejší ryba neudělala moc dobře. Další den věnujeme procházkám po pláži, atd. V 17:30 bereme šíleně nacpané collectivo (s Vencou stojíme na zadním nárazníku) a přes noc přejíždíme do Oaxacy.

[ Pokračování - Monte Alban, Teotihuacan ]

MEXIKO 2001 report:    [ Nevado de Colima ]  [ Tequila ]  [ Pico de Orizaba ]  [ Villahermosa, Palenque ]  [ Agua Azul, Puerto Angel ]  [ Monte Alban, Teotihuacan